top of page

Bianca Brighilă - Chic din Nimic #2

Updated: Jan 21, 2020

Bianca spune despre ea că este un suflet care adoră să ierte și să iubească. Profesional vorbind, este Nutritionist Holistic, Happiness Expert, Life Coach, Trainer, Spiritual Guide. "Știu ce mă face fericită: să le fiu de folos oamenilor."

A descoperit că nu există decât un singur lucru care poate vindeca orice "problemă": iubirea de sine.

O urmăresc pe Bianca pe rețelele de socializare și am fost foarte încântată că și-a făcut timp și pentru a-mi răspunde la câteva întrebări despre stil personal.

» Descrie-ți actualul stil personal. Folosește minim 3 adjective.

Minimalist, simplu, feminin.

» Care sunt cele mai frecvente culori în care alegi să te îmbraci?

Alb, negru, rosu, albastru, gri.

» Ce siluete adopți frecvent în ținutele tale, ce afișezi prin hainele purtate?

Pălării, rochii... sunt fan rochii.

» Când îți alcătuiești ținutele, urmărești un tipar anume, ai un ritual?

Nu neaparat. Tot ce urmăresc este să fie cât mai simple și comode versatile ca ocazie.

» Preferi să porți haine în toate culorile, formele, detaliile, sau deja ai un look preferat pe care îl folosești alternând anumite piese?

Îmi place să mă axez pe alb și negru pentru a îmi fi cât mai ușor.

» Preferi să ai ținute elaborate sau mai degrabă ai ținute simple?

Simple, clar.

» Ce accesorii folosești cel mai adesea?

Pălării, curele.


» Totodată, cât de comode sunt ținutele pe care le porți frecvent? Gândește-te la cum vin ele pe corpul tău, materiale, detalii.

Sunt foarte comode, îmi plac materiale naturale și de calitate. Cel mai putin confortabile mi se par hainele strâmte

» Privind la hainele pe care le deții, cât de bine crezi că ți se potrivesc, ca mărime?

Foarte bine.

» În mod subconștient sau evident, hainele transmit un mesaj despre noi. Ce mesaj vrei să transmiți prin hainele pe care le porți?

Naturalețe, simplitate, căldură, feminitate.

» Imaginează-ți că ești super încrezătoare în tine și ai fonduri financiare nelimitate. Te-ai îmbrăca la fel, cu aceleași tipuri de ținute ca acum? Dacă nu, ce ai schimba?

Da, doar că aș cumpara mai multe haine la prețuri mai mari. Haine mai scumpe, păstrând același stil.

» Cât de ușor îți este să îți alegi hainele dimineața?

Foarte usor pentru că sunt simple, minimaliste.

» Cât la sută din dulap NU ai utilizat în ultima lună? Cât la sută din garderobă NU utilizezi deloc într-un an?

Cred că 40%, cu toate că nu am foarte multe haine. Într-un an, cred că 60%.

» Pentru ce tipuri de ocazii trebuie să te îmbraci cel mai adesea?

Job, petreceri, parc.

» Cât de bine echipat e dulapul tău pentru toate acestea?

Foarte bine, totul la locul în care trebuie.


» Ce părere ai despre repetarea ținutelor?

Nu, e ok dacă pui alte accesorii sau adaugi ceva ca să nu pară chiar la fel.

» Care este strategia obișnuită de shopping? Preferi să cumperi mai puțin și mai scump, sau obișnuiești să iei mai multe articole ieftine?

Mai puțin și mai scump. Prefer calitatea, nu cantitatea.


» Cum te decizi să faci o achiziție?

Mă gândesc bine înainte să cumpăr. Mă întreb dacă merg purtate în cel putin 2 sezoane, dacă merg purtate și ziua și seara, în orice ocazie. Astea sunt regulile după care mă ghidez când cumpăr ceva, Ah! Și să fie de calitate!

» Ce te motivează să acorzi timp și atenție modului în care te îmbraci?

Consider că te respecți pe tine ca persoană când ai grijă la felul în care te îmbraci. Plus că îți dă mai mare încredere în tine. Mie îmi dă întotdeauna când port ceva în care mă simt bine. Si am grijă să mi se potrivească stilul, nu mă uit ce e la modă, mă uit să îmi vină bine. Și să îmi placă mult.

» Ce emoții au cel mai mare impact asupra modului în care îți alegi hainele pentru o ținută? Te îmbraci diferit când ești tristă sau fericită?

Nu cred, nu am stat să analizez acest aspect, dar nu… mă gândesc unde merg și în ce m-aș simți cât mai confortabil.

» Cât de mult te împiedică lipsa de încredere în sine/ stima de sine în a purta piesele care îți plac?

Nu a existat ceva pe care să nu port din cauza că nu am încredere în a purta obiectul vestimentar. Am un corp frumos și pot purta aproape orice. Și sunt recunoscătoare pentru acest lucru.

» În ce măsură stilul tău este influențat de cei din jur?

Eu țin cont doar de mine pentru că în trecut am luat așa zisele „țepe”. Când am ascultat de alții, nu am fost foarte multumită de produs. Din experienta personală, mă ghidez doar după ceea ce îmi spune intuiția.

» Ce îți place la stilul tău și la actuala ta garderobă?

Less is more.

» Ai dori să îmbunătățești ceva?

Da. Aș dori să port mai multe accesorii și să învâț să le asortez ținutei.


Încă o dată mulțumesc, Bianca

La Multi Ani, pentru că astăzi este ziua ta! Nu aș fi știut ce alt dar să îți fac!

Mulțumim pentru optimismul și încrederea pe care ne-o transmiți zilnic!

Dacă ți-a plăcut interviul si vrei sa mai vezi si altele din seria Chic din Nimic mai am

aici . Sau poți da share în rețelele tale sociale.

Te astept pe Grup și pe Instagram . Acolo te țin la curent cu ultimele evenimente, trucuri, vești și, desigur, te susțin în parcursul tă spre un stil personal grozav!

Stay Stylish, db.

31 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page