top of page

Provocările Toamnei 2019 - Săptămâna a 2-a



Astăzi, începem a doua săptămână din revoluția garderobei tale. Mulțumesc tuturor celor care s-au alăturat grupului nostru privat de pe Facebook și au avut timp să-și posteze preferințele de pe Pinterest și diagrama stilului de viață.

Citesc toate postările voastre și petrec timp seara pentru a face comentarii. Au existat deja surprize mari, după prima săptămână, și fetele mele sunt ceea ce am sperat că vor fi! Dacă vă alăturați acum, nu vă fie teamă că rămâneți în urmă. Alătură-te în ritmul propriu și postează gândurile și ideile tale în comentarii pe grupul nostru.

Asigură-te că termini fiecare provocare înainte de a trece la următoarea! Săptămâna aceasta are două provocări, concepute pentru a te ajuta să îți perfecționezi stilul și să faci ca editarea garderobei să nu fie atât de copleșitoare.


Săptămâna a 2-a se referă la stabilirea stilului



Provocarea nr. 3: Modifică-ți boardul de Pinterest


Examinează-ți boardul de pe Pinterest și păstrează DOAR ceea ce îți place, așa că șterge orice altceva. Trebuie să IUBEȘTI fiecare imagine păstrată. (Știu! Este greu.)

Este important să remarcăm diferența dintre aprecierea unui stil și a plăcerii unui stil pentru a fi purtat de către noi. De exemplu, Rachel Zoe într-un costum de paiete din cap până în picioare arată fabulos, dar eu nu l-aș purta niciodată, chiar dacă aș avea bugetul și stilul de viață pentru a-l face să funcționeze. Va trebui să șterg pinul (imaginea). Unul dintre motivele pentru care parcurgem acest proces este că te ajută să devii mai fermă în alegerile tale și mai conștientă de modul în care te îmbraci.

Un alt mod de a privi acest proces este ca atunci când îți decorezi casa. Te afli în mijlocul unei remodelări imense a casei și te concentrezi să te asiguri că locuința ta este perfectă când vei fi terminat. Asta înseamnă să acorzi o atenție deosebită finisajelor de feronerie, obiectelor din lemn și să-ți dai seama ce culori și imprimeuri vei avea în casă. La începutul procesului, eu am fixat o tonă de imagini de inspirație. M-am simțit descurajată pentru că mi-a plăcut totul. Dar apoi, mi-am dat seama ce vreau întrebându-mă nu ce îmi place, dar în ce vreau eu să trăiesc? Tu în ce vrei să trăiești?

Dulapul tău este același. Poți aprecia toate stilurile diferite, dar restrângerea la unul sau două pe care dorești să le porții este unde ai nevoie să te concentrezi. Procedând astfel te va ajuta să îți asiguri mixurile și piesele cheie din garderobă și să arăți întotdeauna ca tine.


Găsește aspectele comune

Revizuiește boardul editat și caută elemente asemănătoare, patternuri. S-ar putea să nu fie clar, dar provocarea rămâne. Poți păstra imagini cu ținute nu tocmai potrivite pentru tipul tău de corp; vom ajunge la asta mai târziu.

Placa ta este o inspirație pură. Orice stil poate funcționa pentru orice tip de corp cu ajustarea și proporțiile potrivite. Ceea ce căutăm aici este o temă. S-ar putea să aveți unele: ai ales o mulțime de blugi și pantaloni, dar ai o tonă de fuste care adună praf în dulapul tău. Poate că ai fixat o duzină de look-uri monocromatice, iar tu deșii încă o tonă de topuri și fuste conice cu print. Panoul tău are eșarfe și look-uri accesorizate, dar nu le încorporezi niciodată în ținutele tale zilnice? Acestea sunt tipul de revelații pe care le-ați putea avea când finalizați acest exercițiu - și este fantastic. Le numesc momente A-HA!




Provocarea nr. 4: Editarea rapidă a dulapului


Poți face acest pas următor într-o singură ședință sau câteva minute pe zi în următoarele zile. Configurează un spațiu de lucru în sau în apropierea dulapului. Desemnați trei grămezi: unul pentru „ce păstrezi”, unul pentru „donații” și unul pentru ceea ce numesc „indecis”. Având un raft pentru acest exercițiu, este mai ușor să rămâi organizată.

Apoi, ia-ți în dulap boardul de Pinterest sau fotografiile inspiraționale. În timp ce te afli în acest proces, răspunde-ți la următoarele întrebări:

Garderoba ta actuală reflectă stilul pe care îl iubești?

Dacă nu, care este motivația ta pentru a face cumpărături? (Preț de vânzare, impuls, nevoie etc.)

Din ce piese vestimentare ai mai multe, elemente de bază sau tendințe?

De exemplu, boardul meu de Pinterest era în cea mai mare parte culori neutre, și, cu toate acestea, aveam cel puțin o duzină de bluze și topuri cu printuri în dulapul meu. Nu a fost nimic în neregulă cu excepția faptului că nu-mi placeau foarte multe modele și nu le-am purtat. Atunci de ce continui să le cumpăr? În cazul meu, am crezut că am nevoie de acele modele. După ce am terminat exercițiul, mi-am permis să elimin ceea ce nu se potrivea stilului meu.

Este posibil să nu ai numeroase lucruri în garderoba ta actuală care reflectă stilul ales. (Dacă le ai, ești în fața celor mai multe dintre noi!) E bine să te simți frustrat. Respiră adânc și ai încredere în proces.

Parcurgând acești pași îți va permite să descoperi ce îți place, să înțelegi de ce iei anumite decizii atunci când faci cumpărături și, în cele din urmă, să completezi dulapul cu articole pe care să le porți cu entuziasm. Procesul de creare a unei garderobe grozave, funcționale, nu este imediat. Este nevoie de timp pentru a îți îngriji aspectul, pentru a găsi piesele care funcționează cel mai bine pentru tine și, desigur, să faci acele achiziții în bugetul stabilit. Dar după această provocare, totul va fi clar.

Acum, cu imaginile de inspirație, RAPID, treci prin garderoba ta. Ține fiecare piesă și întreabă-te dacă te duce acolo unde vrei să fii? Dacă răspunsul este „da”, așează elementul în teancul pentru păstrat. Dacă răspunsul este „nu”, pune-l în teancul de donat. Dacă nu ai idee sau nu dorești să te ocupi de o piesă, pune-o în teancul de indecise. Ne vom ocupa de aceste articole săptămâna viitoare. Faceți asta repede.

Grămada de elemente asupra cărora nu te-ai hotărât este acolo pentru a îndepărta orice presiune. Probabil va trebui să păstrați câteva piese care sunt tocmai ok, astfel încât să vă puteți îmbrăca rapid dimineața. Acest lucru este ok și de așteptat. Partea cea mai importantă a acestui exercițiu este de a vedea dacă sau cât din ceea ce cumpărați reflectă stilul personal. Odată terminat acest proces, pune hainele de donat într-o sacoșă și scoate-le din casă (portbagajul mașinii e o idee bună!)

Pune-ți nehotărâtele înapoi în dulapul tău, în spatele pieselor pe care le iubești, astfel încât cele preferate să fie primul lucru pe care îl vezi. Nu te concentra încă pe organizare (puteți ghici ce vom discuta săptămâna viitoare).

Repetă același proces de editare cu încălțămintea și accesoriile. Doar ce am început! Asigură-te că urmezi fiecare provocare în ordinea în care le-am lansat.


Pentru săptămâna 1 urmați linkul aici!


Spor la treabă! Pentru că vei face o treabă extraordinară!

Stay Stylish, db.

86 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page