top of page

Provocările Toamnei 2019 - Începutul unei Vieți cu Stil 

Updated: Oct 7, 2019

Ladies, astăzi este ziua în care începeți să vă puneți garderoba în ordine, în sfârșit! Indiferent dacă lucrați sau nu în afara casei, aveți copii mici sau copii adulți crescuți, reveniți în forța de muncă sau vă retrageți în mod fericit și petreceți în sfârșit ceva timp concentrându-vă pe pasiunile voastre, doriți să arătați și să vă simțiți excelent în timpul oricărui anotimp de viață.

Această serie de patru săptămâni este concepută special pentru a ajuta femeile din viața reală, de toate formele și dimensiunile, cu orice stil de viață, în aproape orice buget, să-și descopere adevăratul stil, unde să-l găsească și cum să-l poarte.

Cine sunt eu?

Așa cum dintre voi știți, sunt pasionată de frumos, modă, haine, estetică, și în prezent mă ocup de management de garderobă, fiind singura femeie din România care a scris un Ghid în acest sens. Sunt o susținătoare a bunului gust și a femeilor de pretutindeni, fără a fi o feministă.

După ce am devenit mamă am continuat să mă concentrez asupra dezvoltării unui brand personal care să reflecte credințele mele. Experiența de a lucra cu clientele continuă să influențeze postările mele de modă și stil.

Cu Grupul mă mândresc foarte mult: suntem o voce practică a motivului modei pe internet. Toate sfaturile pe care le împărtășim, în special în această provocare a garderobei, se bazează pe sfaturi și tehnici dovedite pe care le-am creat pentru a ajuta clientele să-și definească stilul personal, să-și curețe și să-și organizeze dulapurile și să construiască o garderobă care să le susțină 100%. Sunt de asemenea puternic influențată de viața mea reală.

Sunt o mamă muncitoare, plină de viață - care poate fi ocupată și copleșitoare - și „timpul meu” se simte ca un lucru din trecut. Ca antrenor, antreprenor și mamă, nu caut să mă îmbrac ca un copil. Mai degrabă, gravitez spre un stil sofisticat, clasic, care funcționează pentru corpul meu și stilul de viață ocupat. Știu cât de important este să am grijă cu adevărat de mine, cum uneori doar îmbrăcarea unei ținute frumoase sau vopsirea unghiilor îți pot face o zi crudă ceva mai bună și că navighez astfel în viață mai fericită și mai încrezătoare - atunci când mă privesc și mă simt cel mai bine.

Provocarea Toamnei este despre tine! Fiecare femeie vrea să arate elegant și să se simtă frumoasă. Dar nu toată lumea este în măsură să-și definească clar stilul personal sau să înțeleagă cum să atragă o privire. Vă încurajez să folosiți următoarele patru săptămâni pentru a vă concentra pe VOI.

Scopul meu, atunci când această provocare va fi terminată, este să înțelegeți clar ce vă place și ce va funcționa pentru voi, astfel încât cumpărăturile să fie mai ușoare.

Iată cum funcționează provocarea pentru garderobă:

În fiecare luni după-amiază pentru următoarele patru săptămâni (începând de azi!) Vom împărtăși o serie de provocări care vă vor ajuta să construiți o garderobă mai bună. Ia-ți timpul cu fiecare provocare. Este grozav dacă le poți duce la bun sfârșit în timp de o săptămână, deci păstrați entuziasmul, dar dacă nu vă puteți face timp, fiți fără griji.

Doar asigurați-vă că terminați fiecare provocare, în ordine, înainte de a trece la următoarea. Puteți urmări etapele împreună cu grupul (alăturați-vă grupului nostru privat Facebook doar pentru femei pentru a interacționa unu-la-unu) sau puteți merge în ritmul propriu. Aceste postări vor fi transmise pe acest site pentru a le avea la dispoziție ori de câte ori dorești. Trebuie doar să ai încredere în proces, să te angajezi în călătorie și să faci asta pentru tine!

Să începem Săptămâna!

Provocarea nr. 1 - Găsirea inspirației și stilul personal

Totul începe în dulapul clientului, care ar avea probleme să-și descrie stilul. Nu mi-a luat mult timp să realizez că un aspect vizual ajută să vedeți elementele comune în stilurile care vă plac, chiar dacă nu aveți ochi instruiți.

Așa că am creat o serie de chestionare prealabile pentru a le finaliza înainte de prima noastră programare, pentru ca procesul să se deruleze lin și eficient. Am fost întotdeauna conștientă de investiția pe care au făcut-o clienții atunci când au ales să lucreze cu mine, așa că aceasta a fost o modalitate de a mă asigura că am ajuns pe aceeași pagină cât mai rapid și că vorbim aceeași limbă. O mare parte din această lucrare prealabilă a fost să identifice imagini de inspirație.

Clientele care au avut timp pentru a finaliza această sarcină au avut cel mai mare succes și cele mai mari momente de AHA! Multe dintre voi caută să își simplifice garderoba; altele au menționat că recunosc stilul, dar au dificultăți în aplicarea lui. Fără o înțelegere clară a stilului tău va fi o provocare să îți editezi corect garderoba.

Organizând imagini de inspirație, am reușit să creăm un filtru care să ajute la curățarea dulapului și să faceți cumpărături mai ușor, fără cheltui la impuls. Recomand Pinterest pentru organizarea acestor imagini, în special pentru această provocare. Este un loc minunat pentru a căuta și a împărtăși idei.

Participantele anterioare au înființat un "board" doar pentru inspirație de outfituri. Nu ezitați să vă împărtășiți moodboardurile în grupul nostru de Facebook. Este distractiv să vezi ceea ce au ales alte femei și împărtășirea dă inspirație altora.

Dacă nu sunteți pe Pinterest, nu vă faceți griji. Puteți utiliza reviste sau cataloage. Vei avea nevoie de ele pentru provocarea săptămânii viitoare.

Așa că turnați-vă un pahar de vin sau beți o ceașcă de ceai și căutați cât mai multe imagini, dar cel puțin 20.

Deocamdată, nu te gândi la tipul tău de corp, buget sau dacă este potrivit pentru viața ta. Înțelegi doar ce îți place. Pentru a începe, aruncați o privire la Panourile mele Pinterest. Am adunat mii de imagini la care puteți face referire și le puteți folosi pentru a vă construi propriul board.

Provocarea nr. 2 - Definește-ți stilul de viață


Viața noastră evoluează constant, dar garderobele noastre tind să rămână la fel. Dacă v-ați schimbat locul de muncă, v-ați căsătorit sau ați divorțat, ați avut un copil, ați avut un alt copil, ați părăsit forța de muncă sau pur și simplu vă întoarceți la job, vă retrageți sau orice alte schimbări ale stilului de viață, acest exercițiu vă va ajuta să vă clarificați nevoile. Pentru a vă imagina cum și unde vă petreceți timpul, creați o diagramă de stil de viață.

Este ușor: doar desenează un cerc pe o bucată de hârtie pentru a fi folosit ca diagramă. Acum, sectionați cercul în funcție de procente în valoare totală de 100% astfel: includeți muncă, activități, călătorii, nopți de întâlnire, pe orice activități alocați timp. Este important să vedeți cum îți petreci timpul.

Ceea ce ați putea găsi este că faceți cele mai.multe achiziții pentru ținutele de job, dar nu aveți nimic de purtat pentru o repriză de joacă alături de copilul vostru. Sau invers! Când am făcut acest exercițiu, a fost evident că nu am suficiente opțiuni pentru ieșiri sociale și nopți de party.

Sfat ! Au existat cliente care au luat această etapă în serios! S-au dus până la crearea unei foi de calcul Excel și a unei diagrame fun pentru a capta procentele lor. Fă ce funcționează pentru tine! Din nou, postează rezultatul în grupul nostru de Facebook pentru ca toată lumea să îl vadă! Este întotdeauna amuzant să vedem categoriile de activități despre care uităm.

Completați ambele aceste provocări înainte de a începe următoarea rundă de provocări. Aștept cu nerăbdare să mă conectez cu toate și să parcurgem acest proces împreună! ❤️


Spor la treabă! Pentru că vei face o treabă minunată!

Stay Stylish, db.

187 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page