top of page

VersaStyle - povestea piesei versatile

Updated: Aug 26, 2019

Astăzi voi discuta despre versatilitate. Conform DEX, versatil definește ceva care își schimbă cu ușurință atitudinea. În materie de modă, versatil înseamnă că poate fi purtat în moduri diverse, se adaptează și creează lookuri diferite, are capacitatea de a îndeplini mai multe roluri.

De ce am nevoie de piese versatile?

Ca femeie a zilelor pe care le trăiesc în prezent, desfășor numeroase activități și îndeplinesc multe sarcini. Sunt femeie de carieră, mamă, soție și multe altele. Însă doar și acestea îmi aglomerează suficient viața. Astăzi așteptările de la femei sunt ca de la niște superfemei!

Încerc să îndeplinesc atât de multe sarcini pentru a mulțumi pe toată lumea. Ședințe de afaceri și ședințe cu părintii, activități cu fiul meu și întâlniri cu prietenele, ieșiri cu soțul în oraș și programări cu clientele, și lista pare că nu se mai termină…

În tot acest timp vreau să mă simt confortabil în hainele mele, să îmi ofere posibilitatea să îmi derulez activitățile și să-mi duc sarcinile la bun sfârșit arătând totodată stylish, fără să fiu nevoită să cheltuiesc o avere pe garderobă.

Din moment ce am un program foarte încărcat și niciodată timp destul sau posibilitatea să îmi schimb ținuta pe parcursul zilei, caut să îmi aleg haine care să mi se potrivească și să îmi ofere suport în orice moment și să păstrez un aer elegant.

Am nevoie ca piesele pe care le port să facă diferența și să mă scoată în evidență fără ca achiziția acestora să mă coste un salariu.

Organizând acest Grup mi-am dat seama ca subiectul este sensibil și că numeroase femei sunt interesate de versatilitatea pieselor vestimentare.

Conceptul de VersaStyle oferă femeii moderne aerul chic, orice ar face, indiferent de loc sau de momentul zilei, totul cu un buget limitat.

Vorba unei doamne trecute de prima tinerețe de la mine de la birou: "Tu din nimic, faci șic!".

Cum alegem, cum creăm și cum beneficiem de această versatilitate? Treaba cu versatilitatea stă în felul următor: gândește-te la prețul pe utilizare al noilor achiziții!

Ce să:

- să se potrivească mai multor piese din dulap;

- să fie purtabilă mai mult de un sezon (botine sau ghete versus cizme).

Cum:

- la proba unei noi achiziții este necesar să îți imaginezi cel puțin 2 piese vestimentare cu care o vei purta (ex: un top nou trebuie să regăsească în dulap 2 pantaloni și o fustă cu care să facă un outfit bun!)

- culoarea trebuie să se asorteze cu ce ai deja în garderobă sau să completeze paleta ta cromatică.

Ce sa NU:

- să nu aibă detalii care să trimită la un anumit stil (ex: alege o cămașă mai simplă în detrimentul uneia cu volane la gât sau cu broderie neagră - detalii care te limitează în mod evident);

- să nu aibă aplicații sau detalii metalice, astfel încât să nu îți permită adăugarea oricăror bijuterii sau accesorii dorești.

Mai bine mai simplu și adaugi tu accesoriile preferate!


Lista mea de piese versatile: geaca de piele neagră, jeanșii drepți simpli, fusta conică sau cloș, topul cu bretele, cămașa albă, jacheta și cămașa din denim, tricouri uni, tricoul și bluza în dungi, rochia shift, iia tradițională, sacourile, puloverul din tricot fin.


Și să vă ofer și un un exemplu: o fustă roz, cloș, nu foarte voluminoasă, peste genunchi. O piesă care se potrivește unui număr variat se siluete și nuanțe de piele.

Am ales o fustă midi plisată, roz pudrat.

Să ne imaginam acum o tipă ce poartă această fustă cu o cămașă albă cu fundă la gât și cu balerini în picioare. Aleargă după autobuz în drum spre birou. Acolo își pune niște pantofi stil oxford dau cu toc gros. Seara îi schimbă cu niște sandale sau stiletto și alege un top elegant. Pentru weekend, adaugă pantofi sport și un tricou, pentru că trebuie să rezolve niște sarcini în oraș și să se vadă cu prietena cea mai bună!



Abia asta înseamnă versatilitate la cel mai înalt rang.



Exercițiu: Alege o piesă din dulap și fă-ți de cap cu ea! Include-o în cât mai multe ținute și fă-ți poze în outfiturile create. Apoi alege o alta! Și continuă. Astfel îți creezi propriile inspirații pentru zilele în care "nu ai cu ce să te îmbraci"! 😉


La final, te invit pe Grupul pentru dezvoltarea stilului personal - Facebook, iar pentru postările din social media utilizează hashtagul #danabarbu.

Sper că informațiile de mai sus ți-au fost utile și că vei dori să le împărtășești și cu prietenii tăi. Dacă ești activă pe rețelele de socializare, intră te rog și pe pagina de Facebook și bifează sub butonul ”Urmărește” opțiunea ”Vezi mai întâi”. În felul acesta primești notificări la fiecare nou articol. E gratuit! La fel ca și Grupul.


Stay Stylish, db.

167 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page